מכירה וילה, Castara, Tobago, טרינידד וטובגו, Miss Mills Road, Englishman's Bay, Tobago

מכירה - Cod. 28216

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 195.1 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

שקיעה עמק ן הוא אחד המאפיינים היפים ביותר באיים הקריביים. הווילה יושבת לאורך רכס משקיף למפרץ של האנגלי ציורי, מוקף שני דונם של גנים ומטעים מטופחים. הדעות הן פשוט בלתי נשכחות ... הגביש כחול הקאריביים בחלק הקדמי והירוקים העבותים, העמוקים של יער הגשם בעורף.

שקיעה עמק מורכב בערך 2100 מ"ר. רגל. מרחב בתוך ועוד 800 מ"ר. רגל. של מרפסת מקורה עבור שהייה בחיק הטבע. הווילה הראשית יש ארבעה חדרי שינה. יש שתיים מחדרי השינה היא מיטות זוגי תאום (עם אמבטיה צמודה). חדר השינה השלישי יש שני תאומים וחדר השינה הרביעי (המשמש כיום כחדר בריכה / אחסון) יש בלופט נחמד בגודל. הוילה מציעה חלל פתוח, מטבח מאובזר וחדר גדול מרווח עם טלוויזיה בלוויין. כל החדרים נפתחים למרפסת ההיקפית הענקית והנוף המרהיב. פטיו גדול עם צמחים ופרחים יפים המקיף את הברכה. ישנם כיסאות רבים, טרקלינים וערסלים, כמו גם מקלחת חיצונית לנוחיותך.

האחוזה כוללת גם שתי דירות נפרדות. אחת, במגורי המשרתת, ממוקם ישירות מתחת לווילה. זה מורכב של CA. 400 מ"ר. רגל. בית השער העצמאי הוא כ -600 מ"ר. רגל. שתי היחידות הללו יש סלון מטבח וחדרי שינה.

שקיעת העמק ממוקם בצורה מושלמת. שלושת החופים הטובים ביותר של וטובגו נמצאים במרחק עשר דקות של האחוזה. הטוב ביותר של אלה, המפרץ של האנגלי, הוא רק במורד הגבעה. מגזין נסיעות CondeNast לאחרונה בשם המפרץ של אנגלי כאחד החופים הטובים ביותר בעולם. המפרץ של האנגלי הוא באמת תמונה גלויה מושלם .... צפוף, הושחת, ויפה ללא ספק. גם המפרץ של האנגלי מציע מבחר נאה של אלמוגים ודגים עבור שנורקלינג. Castara ו Parlatuvier מציעים גם רחצה מעולה והם מאוד קרובים.

החלק צופה וטיולי ציפור המצטיין וטובגו ניתן למצוא בסביבה הקרובה של שקיעה בעמק. הנוף נפלא ואת חיות הבר בתוך ומסביב האחוזה מדהימה. פעילויות אחרות, כגון גולף, שיט, צלילה, או דיג ספורט נמצאות במרחק סביר משם.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB